IlsedeJong.reismee.nl

Bijna!

Spannennnnnd!! Nog een half dagje en een nacht (waarschijnlijk niet veel) slapen en dan gaan we richting Zweden!

Mijn koffer zit inmiddels ingepakt. Ik ben hier al een maand geleden mee begonnen, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat dat niet heel handig was, ik heb hem nu namelijk minimaal 10x opnieuw moeten inpakken omdat ik er telkens toch weer iets uit nodig had, of er kwam iets bij wat handiger was als het onderop lag, enz. Maar, ik had er wel behoorlijk lang voorpret van!

Morgen de hele dag met de auto rijden, met zn drieën op de achterbank, gezellig en lekker knus! We mogen maar 80 rijden met het karretje, dus het duurt wel even voordat we er zijn.. maarr het is allemaal voor een goed doel!

Ik heb trouwens wel echt een hele leuke laatste week gehad hier in Nederland! Afscheidsfeestje vorige week zaterdag was top! Allemaal lieve cadeautjes gekregen, wat dus ook allemaal nog mee moet naar Zweden(: En daarna nog de hele week leuke dingen doen met iedereen die zaterdag niet kon, of die me toch nog een keertje wilde zien, haha. Top! Nu kan ik helemaal rustig vertrekken

Ik vind het heel leuk dat jullie mij een beetje volgen! (als je dat trouwens niet wil, kan je je afmelden in de mail). Ik ga mijn best doen om af en toe wat leuke en interessante verhalen en foto’s op mijn blog te posten.

Ik weet alleen nog niet hoe het gaat met internet in Rönnen (studentenhuis) want dat schijnt daar niet te zijn, dus we moeten het zelf regelen en ik heb eigenlijk geen idee hoe snel we dat gedaan hebben.

Ohja! Mijn mobiele nummer van nu, ga ik daar niet meer gebruiken vanaf morgen t/m januari. In het buitenland bel en sms ik buiten mijn bundel en het is echt heel erg duur.Dus je kan me niet meer bereiken via sms, what’s-App, bellen, enz. Ik krijg een Zweedse simkaart, waar uiteraard dus ook een nummer bij hoort. Dus als je dat wilt hebben kan je het vragen. Maar je kan natuurlijk ook altijd gewoon even een mailtje sturen! Dat is goedkoper voor iedereen.

Skypen kan ook, maar dan moet ik wel eerst internet hebben.

Maargoed ik ben er nu dus echt helemaal klaar voor!

Sweden, here I come!

Reacties

Reacties

Linda Bazuin

Ja heel erg veel plezier! Maar er een leuke en gezellige tijd van en slaap lekker op je mooie kussensloop! :)

xxxx

Jeanne Bos

Nog even lekker slapen in je eigen bed,
Een heel goede reis toegewenst en een fijne tijd in Zweden. Maak er wat van. En genieten hoor!
Ben benieuwd naar je verhalen.
xxx oma

Arletta

Heel veel plezier in Zweden !:)
xxx

Jolanda Minnema

DOEI ILSEEEEEE!!!! Veel plezier in Zweden! We gaan je verhalen zeker volgen!

Stef

Vergeet je niet te badmintonnen daar haha have fun

Cynthia

Nogmaals heel veel plezier Ilse!

andre en ellen

Spannend he, wij vertrekken maadag en gaan met de boot. Ik mail je vanuit Zweden. Doei, Ellen

koen

ik hoop dat de reis allemaal goed gaat en dat je daar een beetje thuis voelt in een heel ander land!

Esther

OOEEH Spannend! Het lijkt wel gisteren dat ik in jullie schoenen stond. Maar als ik toen wist wat ik nu weet was ik een heel stuk minder zenuwachtig en had ik er nog meer zin in :D jullie gaan een super tijd tegemoet. Schrijf lekker veel op je blog want dan kun je als je thuis bent af en toe nog lekker nagenieten ;)
Heel veel plezier ook aan de andere meiden!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!